ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

تهدید جانی نیکولاس لطیفی بعد از قهرمانی ورشتپن | هولیگان‌ها این بار در فرمول یک

  • کد خبر: ۹۳۱۰۴
  • ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
تهدید جانی نیکولاس لطیفی بعد از قهرمانی ورشتپن | هولیگان‌ها این بار در فرمول یک
نیکولاس لطیفی است، راننده ایرانی- کانادایی تیم ویلیامز؛ کسی که قهرمان غیرارادی آشفته‌ترین و بحث برانگیزترین جام جهانی فرمول یک در سال‌های اخیر را رقم زد حالا تهدید به مرگ شده است. چه اتفاقی افتاد که سروکله طرف داران همیشه متعصب انگلیسی پیدا شد و لطیفی را تهدید به قتل کردند؟

عروجی | شهرآرانیوز؛ نیکلاس لطیفی انگار خودش هم پیش بینی این روز‌ها را کرده بود. اینکه هواداران لوئیس همیلتونِ انگلیسی چنان روی سرش آوار شوند که باعث شود به فکر بستن شبکه‌های اجتماعی اش بیفتد و حالا هم در اولین گفت وگویش خبر داده که تهدید جانی شده است: «از زمانی که پرچم شطرنجی را رد کردم، می‌دانستم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد و حتی به پاک کردن صفحه ام در رسانه اجتماعی هم فکر می‌کردم.»

این نقل قول نیکولاس لطیفی است، راننده ایرانی- کانادایی تیم ویلیامز؛ کسی که قهرمان غیرارادی آشفته‌ترین و بحث برانگیزترین جام جهانی فرمول یک در سال‌های اخیر را رقم زد. چه اتفاقی افتاد که سروکله طرف داران همیشه متعصب انگلیسی پیدا شد و لطیفی را تهدید به قتل کردند؟ هولیگان‌های انگلیسی البته در این فقره سوابق طول ودرازی دارند و نشان داده اند یکی از خشونت طلب‌ترین هواداران ورزشی در سطح جهان هستند، اما قضیه از چه قرار بود؟

در فاصله ۵ دور مانده تا پایان این مسابقه و با اینکه همیلتون با وجود لاستیک فرسوده خود پیشتاز بود و ۱۱ ثانیه با مکس فاصله داشت، ناگهان نیکولاس لطیفی راننده ایرانی- کانادایی تیم ویلیامز از مسیر خارج شد و به گارد ریل برخورد کرد. این اتفاق به ورود خودرو ایمنی به پیست منجر شد و به این ترتیب فاصله زمانی راننده‌ها از میان رفت و فقط ترتیب خودرو‌ها حفظ شد. خودرو ایمنی تا دور ۵۸ یعنی دور آخر درون پیست بود و همیلتون تنها یک دور تا قهرمانی فاصله داشت، اما با خروج خودرو ایمن، دوباره رقابت آزاد شد و مکس ورشتپن به دلیل استفاده از تایر نرم توانست پیچ‌های باقی مانده را سریع‌تر از لوئیس همیلتون طی کند و درحالی که تیم مرسدس و ردبول از شدت تعجب دهانشان باز مانده بود، از خط پایان بگذرد.

دنیای هواداری البته از این دست واکنش‌ها کم به خودش ندیده است. چه بسیار داورانی که بعد از دادن کارت قرمز و اخراج یک بازیکن یا بعد از اعلام یک ضربه پنالتی مشکوک، از سوی هواداران تیم مقابل به روش‌های مختلفی تهدید شده اند و حتی در برخی مواقع این تهدید شامل خانواده هایشان هم شده است.

این موضوع درباره از دست دادن یک موقعیت گل صد درصد به وسیله یکی از بازیکنان یا از دست دادن یک پنالتی در حساس‌ترین بازی‌ها هم اتفاق می‌افتد و هواداران متعصب نشان داده اند به بازیکنان تیم محبوبشان هم رحم نمی‌کنند. اگر خاطرتان باشد در مسابقات جام ملت‌های اروپا، هواداران انگلیسی بعد از باخت تیم کشورشان چنان هواداران تیم حریف را لت وپار کردند که خیلی هایشان راهی بیمارستان شدند. در بیشتر کشور‌های اروپایی هنگام بازی تیم انگلیس ورود هواداران تیم ملی انگلیس به کشورشان را ممنوع می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->